torstai 12. tammikuuta 2012

Uusi yritys

Olin jo lopullisesti luovuttanut tän blogin kanssa, mutta enhkä mä voisin yrittää uudelleen. Eli, vähän musta.
Olen 14-vuotias tyttö Varsinais-Suomesta. Oon kiinnostunut kirjoittamisesta ja elokuvanteosta. Muut ei välttämättä ymmärrä mun pakkomiellettä elokuvien lisämateriaaleihin. En ole niin kauhean kiinnostunut muodista enkä meikkaamisesta. Kyllähän mä katson mitä aamulla päälleni laitan ja tälleen, mutta mä en vain jaksais välittää siitä niin kauheasti. Yleensä mut löytää kotoa istumassa koneen ääressä tai sitten lukemassa.
 Tykkään kuunnella musiikkia, mulla ei kylläkään ole mitään lempibändiä. Mutta Carrie Underwood, Jedward, Sunrise Avenue ja Gleen tähtöset iskee aika hyvin. Tykkään katsoa elokuvia ja mun lempi leffoihin kuuluu Potterit, Taru sormusten herrasta-trilogia, Narniat, Toy Story 3 (oikeesti hyvä), ja kaikki Hayao Miyazakin ihanat animeleffat.
 Lempinäyttelijöitäni on Tom Felton, Logan Lerman, Rupert Grint, Emma Watson, Georgie Henley, Skandar Keynes, kaikki aika nuoria (teiniihkutusta...).
 Lempikirjojani ovat tietysti Potterit, Narniat, Hobitti eli sinne ja takaisin (en ole saanut vielä TSH:ta luettua), Narniat, Percy Jacksonit, Septimus Heapit, Nälkäpeli-trilogia ja kaikki Nora Robertsin romaanit. Yleensä luen aika monta kirjaa samaan aikaa, mistä vanhemmat ei tykkää, koska mä en sitten ikinä saa palautetuksi niitä kirjastoon.
 Oon uusien ihmisten kanssa aika ujo, mutta kun on hiukankin tutumpia ihmisiä niin johan alkaa juttu luistaa :D. Puhhun siis aika paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti