torstai 12. tammikuuta 2012

Nämä kaikki tyypit ovat ihania, osa heistä on kymmenen vuotta pysynyt yhdessä ja tehnyt ne maailmaa mullistavat kahdeksan elokuvaa. Harry Potter on mulle syystäkin rakas. Mä olen kasvanut samalla, kun elokuvan tähdet ovat joka elokuvassa kasvaneet. Aloitin Potterien lukemisen varmaankin toisella tai kolmannella luokalla. Siitä on niin hirveästi aikaa etten mä voi muistaa. Mutta siitä asti mä olen innolla odottanut uutta kirjaa tai uutta elokuvaa. Ja ne kaikki on ollut odottamisen arvoisia asioita. Potterien ansioista mä innoistuin lukemisesta ja kirjoittamisesta mitkä on mulle tosi tärkeitä asioita. Mä sain ystäviä, joiden kanssa mä voin ihailla rauhassa näytä upeita tyyppejä. 
Meidän koulu on siinä huono paikka, sillä mun kaverit, jotka kolmos-nelos luokalla oli kans Potterfaneja, niin niitä kiusataan (niitää sanotaan Pottereiksi) vaikka ei ne enää tykkää niistä. Meidän koulussa ei voi vapaasti olla erilainen. Pitää kulkea massan mukana, olla hyvännäköinen ja suosittu. Mun mielestä se on aika surullista.
Niin takaisin Pottereihin. Tässä kuvassa ovat vasemmalta oikealle ylhäältä alas: 
Helena Bonham Carter (Bellatrix Lestrange 5-8)
Clémence Poésy (Fleur Delacour 4,7-8)
Bonnie Wright (Ginny Weasley 1-8)
Julie Walters (Molly Weasley 1-3,5-8)
Evanna Lynch (Luna Lovekiva 5-8)
Michael Cambon (Professori Dumbledore 3-8)
Emma Watson (Hermione Granger 1-8)
Joanne Kathleen Rowling (Harry Potter-sarjan luoja)
Rupert Grint (Ronald Weasley 1-8)
Daniel Radcliffe (Harry Potter 1-8)
James Phelps (Fred Weasley 1-8, olen nähnyt livenä 11.7.2011)
Oliver Phelps (George Weasley 1-8, olen nähnyt livenä 11.7.2011)
Tom Felton (Draco Malfoy 1-8)
Jason Isaacs (Lucius Malfoy 1-5,7-8)
Maggie Smith (Professori McGarmiwa 1-6,8)

Ja kaikki nuo kuvat on otettu viimeisen Potter-leffan, eli Harry Potter ja Kuoleman Varjelukset, osa 2, maailman ensi-illasta Lontoossa 7.7.2011. Paikalla oli tuhansia faneja ympäri maailmaa. Mäkin olisin halunnut mennä sinne. Jotkut olivat olleet koko viikon, että näkisi leffojen tähdet.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti