perjantai 21. syyskuuta 2012

That was not written in our cards

Oon totaalisen rakastunut tohon biisiin. Ja se videokin on niin ihana <3

Tosiaan tänään on jo perjantai. Viikko on mennyt tosi nopeasti. Maanantaita odotan kauhulla, meillä on liikunnassa 2000m juoksu eikä mua ole siunattu juoksemisessa tai kestävyyslajeissa. Joten se ei ole vuoden kohokohta.

Sain eilen hommattua itselleni TET paikan Turun Tienoosta. Sellainen paikallislehti.

Huomenna olis ehkä tarkoitus mennä iskän kanssa katsomaan, jos vaikka hankittais mulle jonkinlainen kamera.

Sain aloitettua uuden jatkiksen, tällä hetkellä oon jo aina ylpee itsestäni kun sain sen edes aloitettua. Entä jos hän olisi valinnut toisin kertoo Neville Longbottomista, joka on Valittu. Siis Harryhan sai tietää FK:ssa, että oli kaksi mahdollista henkilöä, jotka täyttivät ennustuksen kriteerit. Harry ja Neville. Toi idea on itseasiassa aika vanha. Itse sain ton idean joskus 2010 keväällä, jolloin mä kirjoitin suunnitelman sellaisille pikkulappusille. Ja nyt se on tuolla noin ja aion ihan oikeasti kirjoittaa sen valmiiksi. Tarkoitus olisi käydä läpi koko Nevillen elämä. 2- vuotiaasta sinne perhe-elämään asti. Se tulee olemaan mut ikuisuusprojekti, mut mä rakastan sitä.

Ja vielä tällaisia kuvia :)



Hauskoja viikonloppuja!

- Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti